Darmowa dostawa od 190 PLN

Regulaminy i zasady zakupów w sklepie sisimi.pl

Regulamin sklepu internetowego sisimi.pl

Definicje

  • Sprzedawca / SupraTech – Karolina Wierzbicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SupraTech, z siedzibą przy ul. Skarbka z Gór 41/29, 03-287 Warszawa, NIP: 7611474506, REGON: 361649146. Sprzedawca jest właścicielem sklepu sisimi.pl i stroną umów sprzedaży zawieranych z Klientem.

  • Klient – osoba fizyczna (konsument) pełnoletnia (18+), a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna, korzystająca ze sklepu sisimi.pl i dokonująca zakupów. Sklep oraz oferta skierowane są wyłącznie do osób pełnoletnich.

  • Sklep – serwis internetowy sisimi.pl, prowadzony przez Sprzedawcę na platformie Sky-Shop.pl, umożliwiający składanie zamówień na oferowane produkty.

  • Produkty / Towary – akcesoria erotyczne oraz inne produkty prezentowane w sklepie sisimi.pl, przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Część produktów ma charakter intymny/higieniczny i jest dostarczana w zapieczętowanych opakowaniach (patrz zasady zwrotów).

  • Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze sklepu internetowego sisimi.pl oraz prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów.

Postanowienia ogólne

  1. Regulamin jest dostępny nieodpłatnie na stronie sklepu sisimi.pl w formie umożliwiającej pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Korzystając ze sklepu (w tym składając zamówienie), Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

  2. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać Produkty zgodnie z obowiązującym prawem polskim oraz niniejszym Regulaminem. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. Warunkiem korzystania z pełnej funkcjonalności sklepu (np. założenia konta użytkownika czy złożenia zamówienia) jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz zaktualizowanej przeglądarki internetowej, a także aktywnego konta e-mail. Klient powinien korzystać ze sklepu w sposób zgodny z dobrymi obyczajami i postanowieniami prawa. Zabronione jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.

  4. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie podane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT według obowiązującej stawki). Cena produktu podana na stronie w momencie składania zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji. Sprzedawca może przeprowadzać akcje promocyjne lub udzielać rabatów – szczegółowe warunki takich akcji będą podawane w informacji o promocji.

  5. Informacje prezentowane na stronach sklepu (w tym opisy i ceny produktów) stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży danych Produktów. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę (patrz sekcja Składanie zamówień poniżej).

Rejestracja konta użytkownika (opcjonalna)

  1. Klient ma możliwość założenia bezpłatnego konta użytkownika w sklepie sisimi.pl. Rejestracja konta nie jest obowiązkowa do złożenia zamówienia (zakupy można realizować również bez rejestracji jako „gość”).

  2. W celu rejestracji konta Klient wypełnia formularz rejestracyjny, podając adres e-mail oraz ustalając hasło, a następnie potwierdza rejestrację (np. poprzez link aktywacyjny wysłany na e-mail). Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych.

  3. Założenie konta jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowy o świadczenie usługi prowadzenia konta w sklepie – na czas nieoznaczony, na warunkach niniejszego Regulaminu. Klient może w każdej chwili zrezygnować z konta (żądać usunięcia konta) poprzez wysłanie odpowiedniej prośby na adres e-mail Sprzedawcy.

  4. Klient ponosi odpowiedzialność za zachowanie poufności swojego hasła do konta. Niedozwolone jest udostępnianie loginu i hasła osobom trzecim. Sprzedawca nie zwróci się do Klienta o podanie hasła (poza procedurą logowania na stronie).

  5. Sprzedawca ma prawo zablokować lub usunąć konto Klienta w przypadku, gdy Klient rażąco lub uporczywie narusza przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu (np. podając treści o charakterze bezprawnym). O zamiarze zablokowania/usunięcia konta Sprzedawca powiadomi Klienta na podany adres e-mail. Rozwiązanie umowy o prowadzenie konta następuje w takim wypadku z ważnych powodów ze skutkiem natychmiastowym.

Składanie zamówień (procedura zawarcia umowy)

  1. Składanie zamówienia: Klient może składać zamówienia 24/7 poprzez stronę internetową sklepu. Wybór towarów następuje przez dodanie ich do koszyka. Po skompletowaniu zamówienia Klient przechodzi do formularza zamówienia, gdzie podaje dane do wysyłki (i ew. dane do faktury), wybiera metodę dostawy oraz płatności, a następnie potwierdza zamówienie.

  2. Dane osobowe: Klient ponosi odpowiedzialność za poprawność podanych danych niezbędnych do realizacji zamówienia (adres dostawy, e-mail, telefon kontaktowy itp.). Błędne lub niekompletne dane mogą uniemożliwić realizację zamówienia.

  3. Potwierdzenie i realizacja: Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep (automatyczne podsumowanie zamówienia). Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem wysłania przez Sprzedawcę odrębnej wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji (status “Zamówienie potwierdzone”). W przypadku braku takiego potwierdzenia w ciągu 2 dni roboczych, oferta Klienta nie jest wiążąca (np. z powodu braku towaru).

  4. Zmiany w zamówieniu: Do momentu wysłania towaru Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu lub je anulować, kontaktując się ze Sprzedawcą (np. e-mailowo). Po nadaniu przesyłki zmiany nie są możliwe – wówczas Klient może skorzystać z uprawnień do odstąpienia od umowy (zwrotu) lub procedury reklamacyjnej.

  5. Brak dostępności towaru: Sprzedawca dokłada starań, aby na stronie prezentowane były wyłącznie towary dostępne. W razie nadzwyczajnej sytuacji, gdy zamówiony Produkt okaże się niedostępny (np. wskutek jednoczesnej sprzedaży w innym kanale lub błędu stanów magazynowych hurtowni), Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. W takim wypadku strony mogą uzgodnić częściową realizację (bez brakującego towaru) lub anulować zamówienie w całości. W razie anulacji zamówienia (w całości lub części) przez Sprzedawcę, wszelkie płatności dokonane przez Klienta za niezrealizowane towary zostaną mu niezwłocznie zwrócone (najpóźniej w ciągu 14 dni).

  6. Wiek Klienta: Składając zamówienie Klient oświadcza, że jest osobą pełnoletnią. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Klient nie spełnia wymogu wieku (np. zamawia produkty 18+ jako osoba niepełnoletnia). W razie odmowy realizacji z tego powodu, Sprzedawca poinformuje Klienta i zwróci ewentualnie otrzymaną płatność.

Metody płatności

  1. Przedpłata online – Sky-Pay:
    Sklep sisimi.pl udostępnia szybkie i bezpieczne płatności elektroniczne za pośrednictwem systemu Sky-Pay, zintegrowanego z platformą Sky-Shop. System Sky-Pay oferuje możliwość płatności m.in. BLIK, kartą płatniczą, szybkim przelewem elektronicznym oraz innymi metodami udostępnianymi przez operatora.
    Po wybraniu tej opcji Klient zostaje przekierowany do zabezpieczonego panelu płatności Sky-Pay. Transakcje realizowane są z użyciem szyfrowanego połączenia, a Sprzedawca nie ma dostępu do danych poufnych (np. numerów kart).

  2. Przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    Klient może dokonać płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy. Dane do przelewu:
    SupraTech – Karolina Wierzbicka
    ul. Skarbka z Gór 41/29, 03-287 Warszawa
    Nr rachunku (PKO BP): 16 1020 1042 0000 8602 0646 7379
    W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy.

  3. Termin płatności:
    Płatności należy dokonać bezpośrednio przy składaniu zamówienia lub najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od jego złożenia. Brak płatności w tym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Klient otrzyma fakturę elektroniczną na adres e-mail lub – jeśli dotyczy – wersję papierową wraz z przesyłką.

  4. Bezpieczeństwo transakcji:
    Wszystkie metody płatności elektronicznych obsługiwane są przez certyfikowanych operatorów płatności, z wykorzystaniem połączeń szyfrowanych SSL. Sprzedawca nie przetwarza poufnych danych finansowych Klienta – są one przetwarzane wyłącznie przez operatora płatniczego zgodnie z jego regulaminem, certyfikacjami i polityką prywatności.

Dostawa towarów

  1. Obszar dostawy: Sprzedawca realizuje wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski. Dostawy zagraniczne nie są obecnie prowadzone.

  2. Formy dostawy:

    • Paczkomaty InPost – dostawa do wybranego paczkomatu InPost na terenie Polski.

    • Kurier – dostawa kurierem pod wskazany adres dostawy na terenie Polski (firma kurierska wybierana przez Sprzedawcę lub Klienta spośród dostępnych opcji przy zamówieniu).

  3. Koszty dostawy: Koszty przesyłki są wskazane w trakcie składania zamówienia (w koszyku i formularzu zamówienia) i zależą od wybranej formy dostawy oraz wartości/rozmiaru zamówienia. Dla zamówień o wartości przekraczającej określony próg Sprzedawca może oferować darmową dostawę – informacja o ewentualnym progu darmowej dostawy będzie dostępna na stronie.

  4. Czas realizacji: Przy każdym produkcie podany jest orientacyjny czas wysyłki. Zamówienia są zwykle przygotowywane i przekazywane do wysyłki w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania płatności. Dostawa przez firmę kurierską lub InPost zazwyczaj zajmuje kolejne 1–2 dni robocze. Łączny maksymalny termin dostawy nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych, chyba że w opisie produktu zaznaczono dłuższy czas realizacji. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez firmę kurierską lub InPost, jednak w razie problemów będzie współpracował z Klientem w wyjaśnieniu statusu przesyłki.

  5. Dyskretna przesyłka: Wszystkie paczki ze sklepu sisimi.pl pakowane są dyskretnie, bez oznaczeń sugerujących zawartość erotyczną. Na opakowaniu zewnętrznym nie ma logo sklepu ani opisu towaru – nadawcą przesyłki jest SupraTech (ew. inna neutralna nazwa). Zapewniamy w ten sposób pełną prywatność Klienta.

  6. Odbiór przesyłki: Klient powinien sprawdzić stan paczki przy odbiorze. W przypadku zauważenia uszkodzeń opakowania lub podejrzenia naruszenia przesyłki, zaleca się sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub przy paczkomacie oraz skontaktować się ze Sprzedawcą. Brak protokołu nie pozbawia Klienta możliwości reklamacji, ale może ułatwić dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

  7. Brak odbioru: Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w terminie (np. z paczkomatu lub od kuriera) i wróci ona do Sprzedawcy, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia ponownej wysyłki. Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami ponownej dostawy, chyba że przyczyną nieodebrania była wina przewoźnika lub Sprzedawcy.

Prawo odstąpienia od umowy (zwrot towaru)

  1. Konsumenckie prawo odstąpienia: Klient będący konsumentem (lub tzw. „PNPK” – osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością zawodową) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru zawartej na odległość, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik).

  2. Sposób złożenia oświadczenia: Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail na adres kontakt@sisimi.pl). Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie sklepu (załączamy go także poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe – wystarczy jakiekolwiek jasne oświadczenie.

  3. Bieg terminu: Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Po wysłaniu oświadczenia Klient powinien odesłać towar na adres Sprzedawcy (SupraTech, ul. Skarbka z Gór 41/29, 03-287 Warszawa) niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu odesłania wystarczy nadanie przesyłki przed jego upływem.

  4. Koszty zwrotu: W przypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru (koszt odesłania paczki do Sprzedawcy). Zalecamy skorzystanie z usług rejestrowanej przesyłki i odpowiedniego zabezpieczenia zwracanego produktu.

  5. Stan zwracanego towaru: Konsument ma prawo rozpakować i sprawdzić towar w zakresie koniecznym do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (w sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym). Jednakże konsument odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza ten niezbędny zakres. Innymi słowy – jeżeli towar zostanie użyty w stopniu przekraczającym zwykłe sprawdzenie (np. intensywne używanie produktu), Sprzedawca może obniżyć wartość zwracanej kwoty odpowiednio do zmniejszenia wartości produktu.

  6. Wyłączenia prawa odstąpienia: Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. gdy:

    • przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to w szczególności produktów intymnych (takich jak gadżety erotyczne, akcesoria seksualne, bielizna erotyczna, kosmetyki intymne itp.) – po otwarciu opakowania ochrona higieniczna zostaje naruszona, co uniemożliwia bezpieczne ponowne wprowadzenie produktu do sprzedaży.

    • przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe, wizualne lub oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu;

    • przedmiotem świadczenia są treści cyfrowe (np. kody elektroniczne, e-booki) niedostarczane na nośniku materialnym, za które konsument zapłacił, a wykonanie świadczenia (dostarczenie) nastąpiło za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia (Klient był poinformowany o utracie prawa odstąpienia i to potwierdził).
      (Pozostałe ustawowe wyjątki, takie jak produkty szybko się psujące, wyroby na indywidualne zamówienie itp., zazwyczaj nie dotyczą oferty naszego sklepu.)

  7. Konsekwencje odstąpienia: W razie skutecznego odstąpienia umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności za zwrócony towar, w tym koszty dostawy towaru do Klienta (jeśli były pobrane przy zakupie, przy czym zwrot obejmuje najtańszy oferowany przez Sprzedawcę koszt dostawy). Jeżeli Klient wybrał droższy sposób dostawy niż najtańszy dostępny, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy (zgodnie z art. 33 ustawy o prawach konsumenta).

  8. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył Klient (chyba że Klient zgodzi się na inną formę zwrotu, np. przelewem na podane konto bankowe). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanej rzeczy lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej

  9. Dowód zakupu: Klient proszony jest o dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu (paragonu lub faktury) lub podanie numeru zamówienia – ułatwi to identyfikację transakcji, jednak nie jest warunkiem skutecznego odstąpienia.

  10. Przykład sytuacji braku prawa zwrotu: Sprzedawca wyjaśnia, że jeśli Klient otrzyma towar zapakowany fabrycznie z plombą lub folią ochronną, np. wibrator czy bieliznę z zabezpieczeniem higienicznym, i usunie takie opakowanie/folię, to zgodnie z ustawą utraci prawo do odstąpienia od umowy dla tego produktu. Prosimy zatem o rozważne otwieranie opakowań – jeśli nie jesteś pewien, czy zachowasz produkt, nie niszcz opakowania ani plomb higienicznych.

  11. Wyjątkowe ustępstwo: Z przyczyn higienicznych Sprzedawca co do zasady odmawia przyjęcia zwrotu produktów, o których mowa powyżej, gdy ich opakowania zostały otwarte. W wyjątkowych sytuacjach, za wyraźną zgodą Sprzedawcy, możliwe jest jednak rozwiązanie sytuacji polubownie – np. częściowy zwrot wartości. Każdy taki przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie i z dobrą wolą, przy czym Sprzedawca zastrzega prawo odmowy przyjęcia zwrotu otwartego produktu higienicznego zgodnie z prawem.

  12. Wzór formularza odstąpienia: Poniżej udostępniamy wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Klient może skorzystać (formularz w formacie PDF do pobrania znajduje się również na stronie):

(Formularz odstąpienia od umowy – zob. sekcja dokumentów na końcu Regulaminu.)

Reklamacje i niezgodność towaru z umową

  1. Podstawa odpowiedzialności: Sprzedawca odpowiada względem Klienta będącego konsumentem za brak zgodności towaru z umową (dawniej: wady fizyczne towaru, tzw. rękojmia) na zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta (art. 43a i nast.). Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu braku zgodności towaru z umową trwa 2 lata od momentu dostarczenia towaru Klientowi.

  2. Charakterystyka zgodności: Sprzedawca zapewnia, że sprzedawane towary są zgodne z umową – w szczególności mają cechy i działanie opisane w sklepie oraz nadają się do zwykłego użytku. W przypadku gdy dostarczony produkt jest niezgodny z umową (np. nie posiada właściwości opisanych, jest uszkodzony lub niekompletny), Klient ma prawo złożyć reklamację.

  3. Zgłoszenie reklamacji: Reklamacje można składać:

    • w formie elektronicznej, przesyłając opis problemu na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@sisimi.pl,

    • lub w formie pisemnej, listem na adres korespondencyjny Sprzedawcy (SupraTech, ul. Skarbka z Gór 41/29, 03-287 Warszawa).
      Zaleca się, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym Klient podał swoje dane kontaktowe, numer zamówienia, wskazał reklamowany produkt oraz opisał na czym polega niezgodność towaru z umową, a także preferowany sposób załatwienia reklamacji (np. wymiana na nowy egzemplarz, naprawa lub zwrot pieniędzy). Dla ułatwienia przygotowaliśmy formularz reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać (dostępny na stronie i do pobrania jako PDF), jednak nie jest to obowiązkowe.

  4. Procedura reklamacyjna: Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać naprawy albo wymiany towaru na nowy, zgodny z umową. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub nadmiernie utrudnione, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

  5. Obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy: W sytuacji, gdy: (a) Sprzedawca odmówił naprawy ani wymiany, (b) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, albo (c) naprawa lub wymiana okazały się niemożliwe, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo – jeżeli niezgodność jest istotna – odstąpieniu od umowy (zwrot towaru za zwrotem pieniędzy). Uwaga: od umowy reklamacyjnie nie można odstąpić, gdy niezgodność jest nieistotna.

  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową w możliwie najkrótszym czasie, maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. O decyzji w sprawie reklamacji (uznaniu bądź odmowie uznania roszczeń) Klient zostanie powiadomiony e-mailem lub pisemnie. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za zasadną i akceptuje żądanie Klienta.

  7. Transport reklamowanego towaru: W przypadku konieczności odesłania towaru do Sprzedawcy (np. celem weryfikacji wady, naprawy lub wymiany), Sprzedawca poinstruuje Klienta co do sposobu dokonania wysyłki na koszt Sprzedawcy. Zwykle Sprzedawca zleci odbiór paczki kurierem lub udostępni kod zwrotu do paczkomatu, tak aby Klient nie ponosił kosztów wysyłki w ramach uzasadnionej reklamacji. Klient powinien odpowiednio zapakować produkt na czas transportu.

  8. Zwrot należności: W przypadku odstąpienia od umowy w wyniku uznanej reklamacji lub obniżenia ceny – odpowiednia kwota zostanie zwrócona Klientowi w ciągu 14 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji (lub dostarczenia towaru, jeśli Sprzedawca zażądał jego zwrotu przed rozpatrzeniem). Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego lub w inny uzgodniony sposób.

  9. Gwarancje producenta: Jeżeli na produkt udzielona jest odrębna gwarancja producenta lub dystrybutora, informacja o tym (oraz treść warunków gwarancji) będzie dostępna w opisie produktu lub dołączona do produktu. Korzystanie z uprawnień gwarancyjnych nie wpływa na uprawnienia Klienta wobec Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową (Klient może wedle wyboru korzystać z gwarancji producenta lub złożyć reklamację do Sprzedawcy).

  10. Reklamacje usług elektronicznych: Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego (np. problemy techniczne, błędy na stronie, kwestie związane z obsługą konta użytkownika lub newslettera) można zgłaszać na adres e-mail kontakt@sisimi.pl. Sprzedawca ustosunkuje się do takiej reklamacji w terminie 14 dni.

Vouchery (bony podarunkowe)

  1. Sklep sisimi.pl może oferować do sprzedaży vouchery zakupowe (bony podarunkowe) o określonej wartości, które uprawniają posiadacza do wymiany ich na towary w naszym sklepie. Voucher ma formę unikatowego kodu elektronicznego wysyłanego na e-mail Klienta lub wydrukowanego kuponu.

  2. Voucher można zrealizować wpisując kod w koszyku podczas składania zamówienia. Wartość vouchera zostanie odjęta od wartości zamówienia. Jeżeli wartość zamówienia przekracza wartość vouchera – pozostałą różnicę należy dopłacić dostępną formą płatności. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa niż wartość vouchera – ewentualna niewykorzystana kwota może przepaść (w przypadku voucherów jednorazowych) lub wygenerowany zostanie nowy kod na pozostałą kwotę (zgodnie z zasadami określonymi przy zakupie vouchera – Sprzedawca poinformuje o tym przy wydawaniu vouchera).

  3. Vouchery nie podlegają wymianie na gotówkę w całości ani w części, i co do zasady nie podlegają zwrotowi (chyba że odrębnie ustalono inaczej). Uwaga: Zakup vouchera traktowany jest jako zakup treści cyfrowej (kodu elektronicznego) dostarczanej za zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia – co oznacza, że Klient kupując voucher wyraża zgodę na dostarczenie kodu przed upływem 14 dni i tym samym traci prawo odstąpienia od umowy dla tego zakupu (zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta). Informacja o utracie prawa odstąpienia będzie wyraźnie przedstawiona Klientowi w procesie zakupu vouchera, a dokonanie płatności za voucher oznacza akceptację tego faktu.

  4. Każdy voucher posiada termin ważności (standardowo 12 miesięcy od daty zakupu, o ile nie określono inaczej). Po upływie terminu ważności niewykorzystany voucher traci ważność – nie ma możliwości realizacji go ani uzyskania zwrotu środków. Prosimy zatem wykorzystać voucher przed upływem jego ważności.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy zakupu towarów opłaconych w całości lub w części voucherem – zwrot środków następuje w pierwszej kolejności poprzez ponowne udostępnienie Klientowi vouchera (lub nowego vouchera) o tej samej wartości, a ewentualna nadpłata uiszczona pieniędzmi zostanie zwrócona zwykłą drogą płatności.

  6. Ewentualne reklamacje dotyczące voucherów (np. problem z otrzymaniem kodu, nieaktywny kod) należy kierować do Sprzedawcy (kontakt@sisimi.pl). Sprzedawca niezwłocznie rozwiąże problem – np. wyda nowy kod, jeśli poprzedni nie działa.

Program lojalnościowy

  1. W sklepie internetowym sisimi.pl funkcjonuje aktywny program lojalnościowy, przeznaczony dla zarejestrowanych Klientów.

  2. Klient otrzymuje 1 punkt lojalnościowy za każde wydane 1 zł brutto na produkty (nie dotyczy kosztów dostawy).

  3. Punkty naliczane są automatycznie, po nadaniu zamówieniu statusu „Wysłane”.

  4. W przypadku anulowania zamówienia (status „Anulowane”) lub jego usunięcia – punkty przypisane do tego zamówienia zostają automatycznie anulowane.

  5. Zgromadzone punkty mogą zostać wykorzystane przy składaniu kolejnych zamówień – 20 punktów uprawnia do obniżenia wartości zamówienia o 1 zł brutto.

  6. Punkty można wykorzystywać częściowo lub w całości, zgodnie z aktualnym saldem widocznym po zalogowaniu się na konto klienta.

  7. Nawet jeśli Klient wykorzysta punkty w zamówieniu, to nadal otrzymuje nowe punkty za wartość pozostałą do zapłaty.

  8. Punkty lojalnościowe nie mają wartości pieniężnej i nie podlegają wymianie na gotówkę. Ważność punktów, jeśli zostanie określona, zostanie podana w ustawieniach konta Klienta lub osobnej informacji na stronie.

Rabaty i kody promocyjne

  1. Klient może skorzystać z kodów rabatowych udostępnianych przez sklep sisimi.pl lub partnerów (np. platformy zewnętrzne, kampanie promocyjne).

  2. Każdy kod rabatowy posiada określony termin ważności, sposób użycia (np. jednorazowy lub wielokrotnego użytku), oraz minimalną wartość zamówienia (jeśli dotyczy).

  3. Rabat jest naliczany po wpisaniu poprawnego kodu w koszyku przed złożeniem zamówienia. Rabaty nie sumują się z innymi promocjami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.

  4. Kody promocyjne nie są środkiem płatniczym i nie podlegają wymianie na gotówkę. Sklep zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany warunków promocji z ważnych przyczyn (np. błędu technicznego, zakończenia kampanii).

Newsletter

  1. Dobrowolność i zakres usługi
    Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera sisimi.pl – usługi polegającej na otrzymywaniu drogą e-mail informacji marketingowych i handlowych od Sprzedawcy, w szczególności dotyczących nowości, promocji, kodów rabatowych, artykułów blogowych oraz innych treści dotyczących działalności sklepu.

  2. Warunki zapisu (double opt-in)
    Zapis na newsletter wymaga:

      • podania adresu e-mail w formularzu zapisu,

      • zaznaczenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą Prawo telekomunikacyjne),

      • potwierdzenia subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany na podany adres e-mail (procedura double opt-in).
        Subskrypcja staje się aktywna dopiero po potwierdzeniu adresu e-mail.

  1. Charakter usługi i częstotliwość
    Newsletter jest usługą świadczoną nieodpłatnie i bezterminowo. Sprzedawca wysyła wiadomości nie częściej niż kilka razy w miesiącu. Treści newslettera mogą zawierać informacje o produktach erotycznych przeznaczonych wyłącznie dla osób pełnoletnich. Zapisując się na newsletter Klient oświadcza, że ma ukończone 18 lat.

  2. Rezygnacja z newslettera (wycofanie zgody)
    Subskrypcja może zostać zakończona w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Wypisanie następuje poprzez:

    • kliknięcie linku „wypisz się” znajdującego się w stopce każdej wiadomości newsletterowej, lub

    • przesłanie wiadomości o rezygnacji na adres: kontakt@sisimi.pl.
      Rezygnacja skutkuje niezwłocznym usunięciem adresu e-mail z listy subskrybentów.
      Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

  1. Przetwarzanie danych osobowych
    Administratorem danych osobowych subskrybentów newslettera jest Sprzedawca.
    Dane osobowe (adres e-mail oraz opcjonalnie imię) przetwarzane są:

    • w celu wysyłki newslettera – na podstawie zgody subskrybenta (art. 6 ust.1 lit. a RODO),

    • do czasu wycofania zgody.
      Zasady przetwarzania danych, w tym prawa osoby, której dane dotyczą, opisane są w Polityce Prywatności sisimi.pl.

  1. Zawieszenie lub zakończenie usługi
    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi newslettera z ważnych przyczyn (np. zmiana systemu mailingowego, zakończenie projektu marketingowego).
    W przypadku zakończenia usługi Sprzedawca, o ile to możliwe, poinformuje subskrybentów z wyprzedzeniem poprzez komunikat e-mail.

  2. Naruszenia zasad
    Sprzedawca ma prawo usunąć z listy subskrybentów adres e-mail, co do którego istnieje podejrzenie nadużycia, w szczególności gdy zapis nastąpił bez zgody właściciela adresu lub gdy użytkownik narusza Regulamin lub przepisy prawa.

  3. Reklamacje dotyczące newslettera
    Reklamacje związane z funkcjonowaniem newslettera można zgłaszać na adres kontakt@sisimi.pl.
    Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie do 14 dni.

Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca (SupraTech, Karolina Wierzbicka, ul. Skarbka z Gór 41/29, 03-287 Warszawa, kontakt: kontakt@sisimi.pl). Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celach realizacji umów (zamówień), prowadzenia konta, obsługi newslettera – zgodnie z Polityką Prywatności sklepu sisimi.pl.

  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższych celów (np. realizacji zamówienia czy wysyłki newslettera). Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także inne prawa opisane w Polityce Prywatności.

  3. Sprzedawca wdrożył odpowiednie środki ochrony danych osobowych wymagane przez RODO. Dane osobowe Klientów mogą być powierzone lub udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji usług (np. firmom kurierskim, operatorom płatności, hurtowni realizującej wysyłkę – na podstawie stosownych umów powierzenia) lub organom publicznym uprawnionym z mocy prawa. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w Informacji o przetwarzaniu danych przez podmioty trzecie oraz w Polityce Prywatności.

  4. W sprawach związanych z ochroną prywatności Klient może kontaktować się bezpośrednio poprzez e-mail kontakt@sisimi.pl. Polityka Prywatności zawiera pełne informacje wymagane przez art. 13 RODO, w tym cel i podstawy przetwarzania, okres przechowywania danych oraz uprawnienia osób, których dane dotyczą.

Postanowienia końcowe

  1. Zmiana Regulaminu: Sprzedawca może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub organizacyjnych (np. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobów płatności lub dostaw, zmiana funkcjonalności sklepu). O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klientów poprzez informację na stronie sklepu oraz – w przypadku zarejestrowanych użytkowników lub subskrybentów newslettera – również drogą mailową. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym w informacji o zmianie, nie krótszym niż 14 dni od ogłoszenia. Do zamówień złożonych przed datą wejścia w życie zmian stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia (chyba że postanowienia nowych wersji są korzystniejsze dla Klienta – wtedy mogą znaleźć zastosowanie za zgodą Klienta).

  2. Spory: Wszelkie spory wynikłe na gruncie zawartej umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. poprzez mediację przy wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej lub pomoc miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Informacje o dostępie do tych procedur dostępne są na stronie UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów).

  3. Platforma ODR: Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowo rozwiązać spór dotyczący zobowiązań umownych wynikłych z internetowej umowy sprzedaży.

  4. Właściwość prawa i sądu: W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie ma prawo polskie. Umowy sprzedaży zawierane poprzez sklep sisimi.pl zawierane są w języku polskim. Ewentualne spory poddaje się jurysdykcji sądów polskich, a miejscowo właściwym sądem będzie sąd właściwy według przepisów ogólnych (dla konsumenta – sąd miejsca zamieszkania lub właściwy wedle właściwości ogólnej Sprzedawcy).

  5. Kontakt: W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z Regulaminem lub funkcjonowaniem sklepu, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@sisimi.pl lub telefonicznie pod nr +48 789 931 008. Chętnie udzielimy potrzebnych informacji.

  6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.11.2025 i obowiązuje dla umów zawieranych od tego dnia.


Dokumenty do pobrania:

Formularz odstąpienia od umowy w wersji PDF
Formularz reklamacyjny w wersji PDF